lunes, 2 de diciembre de 2013

SA BOTIGUETA DE CADAQUÉS


Des de Sabotigueta de Cadaqués contribueixen a la panera amb aquests dos ninos artesans tant bonics...




Aquí teniu la vivència de l'Esther, del seu raconet de Cadaqués i de la seva maternitat:


Hola, em dic Esther i juntament amb la meva mare tenim una petita botiga de bijuteria, complements i cosetes que ens agraden a Cadaqués, es diu Sabotigueta.

Recentment he sigut mare per segona vegada. Així que em torno a embrancar en aquesta meravellosa experiència de ser mare i la lactància.

Aquests són alguns dels ninos de Sabotigueta de la col·lecció de la meva filla...que en algun moment, per petició seva, m'ha demanat que els hi dongués pit!!!

Sabotigueta participa aportant a la panera ninos fets a mà i dissenyats per nosaltres.




Ens trobareu a :

adreça web: www.sabotigueta.cat

adreça física: sabotigueta carrer Victor Rahola, 3
17488 Cadaqués

www.facebook.com/sabotiguetacdq
sabotiguetacdq.blogspot.com.es
pinterest.com/sabotigueta/
http:// instagram.com/sabotigueta




No hay comentarios:

Publicar un comentario